Hemgjord gĂ„bortpresent 🌾

(null)

Enkel gĂ„bortpresent, hemgjord mĂŒsli i en hemgjord pĂ„se av cellofan. 

För att göra pĂ„sen av cellofan anvĂ€nder du en mjölkpaket som mall. SlĂ„ in lĂ„ngsidan och botten av paketen med tejp. Tejpa ordentligt sĂ„ inget kan smita ut sedan. Om du tycker tejpen inte Ă€r sĂ„ vacker över lĂ„ngsidan lĂ„ngs paketen sĂ„ kan du pryda den med washittape ( heter vĂ€l sĂ„, eller dekorationstejp pĂ„ svenska ). 

Den hemgjorda mĂŒslin har jag recept pĂ„ hĂ€r : 
http://husligaemma.blogg.se/category/naturligare-produkter-i-hemmet.html

TĂ€nk pĂ„ att du kan vara flexibel med in erhĂ„llet av nötter och frön efter tycke och smak eller efter vad du har i skafferiet 😊. 

Jag avslutade med att hĂ€fta ihop cellofanpĂ„sen jag rullade ihop i toppen. HĂ€ftade fast ett fint snöre som jag kunde knyta min hemgjorda etikett i :). 

Glöm inte att mĂŒslin behöver ha svalnat innan du hĂ€ller upp den pĂ„ pĂ„sen :). 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

husligaemma.blogg.se

VÀlkomna till bloggen om Emmas husliga bestyr och miniÀventyr i vardagen. Hon den dÀr Emma Àr en drömmare med lÄnga roliga att-göra-listor. HÀr kommer ni fÄ ta del av tips och idéer frÄn min vÀrld samt lÀsa om sÄdant som ligger mig varmt om hjÀrtat; drömmar, glÀdjeÀmnen och bekymmer. KÀnn er som hemma i min lilla, lilla del i stora cyberrymden!

RSS 2.0