Magsjuk 😔

Har varit frisk Ă€nda sedan jag började mitt nya jobb i augusti. Men nu passar det viss för kroppen att bli sjuk. Sista arbetsdagen pĂ„ Ă„ret och kan inte Ă€ta nĂ„got gott och fĂ„r ev fira jul ensam för att inte smitta ner andra 😔. 

SĂ„ fĂ„r Ă€ta kokt ris med smör, finns godare men mĂ„ste fĂ„ stopp pĂ„ diarrĂ©n😔. Äter i alla fall ur en julig skĂ„l. 

Har tillbringat dagen med en bok och Beauty and the Beast pĂ„ tv... ingen julstress hĂ€r inte 😔

(null)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

husligaemma.blogg.se

VÀlkomna till bloggen om Emmas husliga bestyr och miniÀventyr i vardagen. Hon den dÀr Emma Àr en drömmare med lÄnga roliga att-göra-listor. HÀr kommer ni fÄ ta del av tips och idéer frÄn min vÀrld samt lÀsa om sÄdant som ligger mig varmt om hjÀrtat; drömmar, glÀdjeÀmnen och bekymmer. KÀnn er som hemma i min lilla, lilla del i stora cyberrymden!

RSS 2.0