Bryggan och båten har kommit ner i sjön för säsongen!

Härligt, nu är sommarstugan redo för vår vistelse där och möjlighet att skapa vackra sommarminnen på platsen som har så vackra vyer!
 
 
 
 
 
Pappa och hunden Knut på bryggan 💛
 
 
Vackra kvällar med fantastiska solnedgångar över vattenytan som kan beskådas under måltiden. 
 
 
Underbara lata eftermiddagar med fika och sol och läsning på bryggan med min bästa vän- hunden Micke. Men också mysiga långfrukostar ända uppåt lunch på bryggan.....
Med paus för ett dopp förstås (matte badar, men inte Micke.... inte frivilligt åtminstone!)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

husligaemma.blogg.se

Välkomna till bloggen om Emmas husliga bestyr och miniäventyr i vardagen. Hon den där Emma är en drömmare med långa roliga att-göra-listor. Här kommer ni få ta del av tips och idéer från min värld samt läsa om sådant som ligger mig varmt om hjärtat; drömmar, glädjeämnen och bekymmer. Känn er som hemma i min lilla, lilla del i stora cyberrymden!

RSS 2.0