Sommaren har kommit!

Den senaste tiden har sprungit iväg. Så är det när det vackra vädret anländer och man heter Emma. Det ger sådan energi och fixarlust och lust att träffa människor. Dessutom vill man bara vara ute och röra på sig i vacker natur konstant! 
 
Hästarna har hamnat på bete😍
 
 
Stallet vid sommarbetet som vi lånar för förvaring av utrustning och möjlighet till uppbindning av hästarna. Bombibitt och Lillan. 
 
 
Många härliga ridturer med öronen framåt, i olika tempon, ensam eller ibland med ridsällskap i form av lillasyster Elina och hästen Lillan eller mina ridkompisar Lotta eller Caroline. Ibland på grusväg, ibland skogen, ibland på ängen. 
 
Min mor som bytt båda knäna efter en operation i februari är uppe i sadeln igen. Häftigt! Bara fyra månader senare går det att rida trots hon inte kunnat gå knappt när hon var nyopererad. Rider här tillsammans med min syster på ängen. 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

husligaemma.blogg.se

Välkomna till bloggen om Emmas husliga bestyr och miniäventyr i vardagen. Hon den där Emma är en drömmare med långa roliga att-göra-listor. Här kommer ni få ta del av tips och idéer från min värld samt läsa om sådant som ligger mig varmt om hjärtat; drömmar, glädjeämnen och bekymmer. Känn er som hemma i min lilla, lilla del i stora cyberrymden!

RSS 2.0