Våren kommer nog ändå tillslut

(null)

(null)


Jo där ligger våren på vänt. Att slå till när vintern tappar greppet. 

Lägenheten har fått lite mer piff så den känns mer hemtrevlig och mindre kal. De flesta projekt har rotts i land snart. Hallen fattas ännu lite piff bara.

Åh vad jag längtar efter jord där det spirar. Sköra gröna blad och skott som sticker upp överallt. Att odla och skapa liv. Att se allt sträcka sig mot solen. 

Men snön ger också någon form av energi. Nu ska jag och Micke ut i de sakta singlande och virvlande flingorna och traska. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

husligaemma.blogg.se

Välkomna till bloggen om Emmas husliga bestyr och miniäventyr i vardagen. Hon den där Emma är en drömmare med långa roliga att-göra-listor. Här kommer ni få ta del av tips och idéer från min värld samt läsa om sådant som ligger mig varmt om hjärtat; drömmar, glädjeämnen och bekymmer. Känn er som hemma i min lilla, lilla del i stora cyberrymden!

RSS 2.0